Слово «незабудька» – українське слово і походить від виразу «не забудь». У нашому випадку вона нагадує нам – не забувати жертв, які загинули на території України 1932 – 1933 років штучно створеною голодною смертю. Ця маленька дрібненька тендітна квітка з синьо-голубими пелюстками та жовтою серединкою із кольорового паперу використовується, як символ пам'яті жертв Голодомору 1932 – 1933 років в Україні . Вона нагадує нам і нашим дітям, що ми не маємо права забути про мільйони жертв Голодомору.
"Ви думаєте, що вам бракує одягу чи їжі, а були часи, коли діти мріяли про шматочок хліба," - такими словами вихователь Жуковська М.Б. розпочала відкриту виховну бесіду для учнів 5-10 класів "Дзвони пам"яті" про голодомор 1932-1933 років. Учні питали: ""А чому люди тоді голодували?" Вихователь розповіла, що це була спланована владою акція. Тоді був урожай, але збіжжя в людей відбирали, а сади вирубували. Навіть жорна ламали, щоби вони не могли перемолоти знайдене десь зерно. Діти мають знати, що в ті часи одні люди знищували інших навмисно, щоб знищити українців, як націю.
Музика володіє сильним психологічним впливом на людину. Вона впливає на стан нервової системи (заспокоює, розслаблює чи, навпаки, розбурхує, збуджує), викликає різні емоційні стани (від умиротворення, спокою та гармонії до неспокою, пригніченості або агресії). Діти, які частіше знайомляться з музикою, мають більш багатші почуття, вони частіше звертають увагу на почуття і переживання інших людей. Краще, швидше і повніше вбирають у себе все нове. Дитину потрібно привчати до музики. Робити це можна різними способами: співати дитині пісні, привчати слухати музичні записи, дивитися музичні телепередачі, водити дитину в музичну школу. У нашому навчальному закладі діє вокальний гурток, керівником якого є Оліх Т.Б.
Усі хочуть вже зими! Хочуть снігу! Хочуть приємних передсвяткових клопотів! Далеко не останню роль в цьому відіграє передноворічна атмосфера, яку легко створити вдома за допомогою ідей новорічного декору . Тому у нашому навчальному закладі розпочала свою роботу новорічна майстерня.
25 листопада стартувала Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства" .Наші педагоги почали проводити виховні заходи для попередження насильства в учнівському колективі.
"Булінг.Протидія булінгу" - тема виховної бесіди, яку провела у 4 класі вихователь Микитюк О.Я. Учні познайомилися із видами булінгу, отримали інформацію про те, які є прояви агресії, як потрібно розвивати уміння припиняти булінг та звертатися по допомогу.
Про те, що Україна - це територія гідності і свободи і що такими нас зробила не одна, а дві революції - наш Майдан 2004 - го року, який був Святом Свободи, і Революція 2013 - го року, Революція Гідності. Про те, що це був дуже важкий іспит для України, коли українці продемонстрували свою європейськість, гідність, своє прагнення до свободи , розповіла на уроці пам"яті педагог - організатор Шупа Оля Олегівна.
Кожного року ми відзначаємо Всесвітній день дитини.Цьогоріч діти разом із педпрацівниками виготовляли інформаційну газету про права дітей, класні керівники під час виховних годин розповідали їм, що кожна дитина має право на освіту, право на здоров’я і належну медичну допомогу, право на ім’я та громадянство, що кожна дитина має право зростати у турботливому родинному середовищі та бути захищеною від жорстокого поводження та насильства, говорили зі школярами про їхні права та наголошували про те, що людина – найцінніший скарб на землі.
Такі й вироби наших учнів, які вони виготовляють під керівництвом М. П. Макаран - кольорові, різнобарвні. Ці творіння дитячих рук милують очі. Оцініть процес та результат дитячої праці.