Логопедична робота проводиться з урахуванням віку дитини, тяжкості ураження артикуляційного апарату, ступеня затримки домовленнєвого і мовленнєвого розвитку, вікових інтелектуальних особливостей дитини, загального соматичного і неврологічного стану. Робота логопеда направлена не тільки на корекцію вимови, але і на розвиток всієї психічної діяльності дитини. У своїй роботі логопед використовує наступні методи: логопедичний масаж, зондовий масаж, артикуляційну і пальчикову гімнастики. Проводиться також робота над формуванням і виправленням фонематичних уявлень, розвитком зв'язного мовлення.
Вчитель-логопед нашого закладу працює у таких напрямках:
- Діагностика рівня мовного розвитку дітей, визначення напрямку роботи.
- Формування мовного дихання, почуття ритму і виразності мовлення
- Корекція звуковимови.
- Розвиток мислення, пам'яті, уваги у дітей.
- Засвоєння норм лексико-граматичних категорій
- Навчання зв'язного мовлення
- Збагачення словника
- Навчання грамоті
- Профілактика порушень читання та письма
- Розвиток загальної та дрібної моторики
На всіх заняттях, починаючи з підготовчого періоду, особливу увагу звертаю на виховання у дітей слухової, зорево- мовленнєвої уваги, пам'яті, проводжу вправи на формування загально-рухових функцій дитини, на розвиток тактильно-кінестетичних відчуттів, моторики артикуляційного апарату.
Навчання здійснюю у формі індивідуальних, під групових, фронтальних занять, використовую ділові та рольові ігри, вільне спілкування, тренінг, інтерактивні вправи: мікрофон, мозковий штурм, доміно і т.д.
Індивідуальні заняття.
Підгрупові заняття
- Інтегроване заняття з логопедії і природознавства «Мову рідної природи ти серцем чути навчись»
- Диференціація звуків с-з- в різних творах. Казка «Колосок»
- Інсценізація казки «Новорічний колобок»
Друзів скликає логопедичне свято
[ Додати новину ]