Гра - найбільш доступний для дітей вид діяльності, спосіб переробки отриманих з навколишнього світу вражень. У грі яскраво проявляються особливості мислення та уяви дитини, її емоційність, активність, розвивається потреба в спілкуванні.
Цікава гра підвищує розумову активність дитини, і він може вирішити більш важке завдання. Але це не означає, що заняття повинні проводитися тільки у формі гри. Гра- це тільки один з методів, і вона дає добрі результати тільки в поєднанні з іншими: спостереженнями, бесідами, читанням і іншими.
У дітей із затримкою психічного розвитку в дошкільному віці гра є основним методом навчання. Граючи, діти вчаться застосовувати свої знання і вміння на практиці, користуватися ними в різних умовах. От і на відкритому корекційному занятті у дошкільній групі дефектолог Н.А. Філіповська у
...
Читати далі »